Dan Rather Sues CBS

Don Imus calls black women “nappy-headed hos,” gets fired, sues, and CBS settles for $20million.
Dan Rather is forced out over a true report about how George Bush evaded his military service commitment. So it makes sense that he should finally sue CBS.
The right-wingers will tell you Rather used “forged” documents in the report. Except no one has ever shown they were forged, the person who typed the originals says this was what she typed, AND there is no question that the content of the documents and the story was accurate. Bush did evade his military service.
Here is the story:
Rather Sues CBS, Saying It Made Him a ‘Scapegoat’

Dan Rather, whose career at CBS News ground to an inglorious end 15 months ago over his role in an unsubstantiated report questioning President Bush’s Vietnam-era National Guard service, filed a lawsuit this afternoon against the network, its corporate parent and three of his former superiors.
… He also contends that the network committed fraud by commissioning a “biased” and incomplete investigation of the flawed Guard broadcast and, in the process, “seriously damaged his reputation.”